Monday, December 13, 2010

ngiz !

air mata menitis .. !

malam tadi tibe2 air mata aku menitis ! hmm sekarang ni aku ngah demam tapi xterok la .. bley ag berjalan2 .. sore aku xada ... sakit tekak .. malam tadi aku dok baring2 dalam bilik sambil peluk teddy bear kesayangan aku tibe2 aku teringat kat die ... aku ingat masa dulu masa aku demam dulu masa aku maseh bersama dengan lelaki yang aku sayang sgt2 .. dulu pantang aja aku demam mzty die akan risau kan aku .. paz tu mzty die xabiz2 tnye aku dah mam ubat ka lom ni .. kang lagi sakit ... die selalu caring terhadap aku !bile aku kata xmau makan ubat mzty die akan suruh gak sampai  aku makan ubat .. huh rindu sangat2 masa tu ..rindu sangat2 dengan die ... mana die nak die ... sayang die ... sebenarnye aku sekarang tengah merindui si die ... ! 

k la bai .. ! :(


2 comments:

Alynn Notnot said...

jangan menangis selalu :)

farah hanim said...

hmmmm cdey lorh ... !

Post a Comment

Monday, December 13, 2010

ngiz !

air mata menitis .. !

malam tadi tibe2 air mata aku menitis ! hmm sekarang ni aku ngah demam tapi xterok la .. bley ag berjalan2 .. sore aku xada ... sakit tekak .. malam tadi aku dok baring2 dalam bilik sambil peluk teddy bear kesayangan aku tibe2 aku teringat kat die ... aku ingat masa dulu masa aku demam dulu masa aku maseh bersama dengan lelaki yang aku sayang sgt2 .. dulu pantang aja aku demam mzty die akan risau kan aku .. paz tu mzty die xabiz2 tnye aku dah mam ubat ka lom ni .. kang lagi sakit ... die selalu caring terhadap aku !bile aku kata xmau makan ubat mzty die akan suruh gak sampai  aku makan ubat .. huh rindu sangat2 masa tu ..rindu sangat2 dengan die ... mana die nak die ... sayang die ... sebenarnye aku sekarang tengah merindui si die ... ! 

k la bai .. ! :(


2 comments:

Alynn Notnot said...

jangan menangis selalu :)

farah hanim said...

hmmmm cdey lorh ... !

Post a Comment