Wednesday, December 22, 2010

apa nak jadi kat diri aku !











buruk muka bile ngiz ! ..masa ni aku sedang peluk teddy bear die kuat2 !

kenapa aku ngiz ?? banyak sebab napa aku ngiz ..
  • aku teringatkan si die
  • aku rindukan die
  • aku sayangkan die.
  • aku sangat2 merindui diri si die !
  • aku pikirkan sal result PMR aku
  • aku pikirkan masa depan aku ..
  • aku pikirkan apa akan terjadi pada diri aku ini nanty ..
  • aku pikirkan kenap demam aku xmau sembuh lagi ! 
  • argh ... apa2 ja la .. ! aku rindu sama die ! 
air mata menitis ! jam 11.30 p.m
22.12.2010  

0 comments:

Post a Comment

Wednesday, December 22, 2010

apa nak jadi kat diri aku !











buruk muka bile ngiz ! ..masa ni aku sedang peluk teddy bear die kuat2 !

kenapa aku ngiz ?? banyak sebab napa aku ngiz ..
  • aku teringatkan si die
  • aku rindukan die
  • aku sayangkan die.
  • aku sangat2 merindui diri si die !
  • aku pikirkan sal result PMR aku
  • aku pikirkan masa depan aku ..
  • aku pikirkan apa akan terjadi pada diri aku ini nanty ..
  • aku pikirkan kenap demam aku xmau sembuh lagi ! 
  • argh ... apa2 ja la .. ! aku rindu sama die ! 
air mata menitis ! jam 11.30 p.m
22.12.2010  

0 comments:

Post a Comment