Thursday, November 18, 2010

nak pergi :(



sedih sangat2 bile dapat taw orang yg aku sayang akan pindah...
die terpakse ikot famly die p JB jauh 2....sedih...xsanggop la..xdapat nak kate2 kan apa lagi hati aku terlalu sedih dengan berita itu...die nk pindah argh law dapat halang mzty dh lame aku halang tapi aku xdapat halang.....uwekwekkwe cdey wey.......harap2 die xlupakan aku ..2ja yg aku harapkan dari die.... fahmi miz u soo much......maapkn fara...


soo sad dengan pmergian die ke JB.. 
sayang die sesangat .. :( :(  

0 comments:

Post a Comment

Thursday, November 18, 2010

nak pergi :(



sedih sangat2 bile dapat taw orang yg aku sayang akan pindah...
die terpakse ikot famly die p JB jauh 2....sedih...xsanggop la..xdapat nak kate2 kan apa lagi hati aku terlalu sedih dengan berita itu...die nk pindah argh law dapat halang mzty dh lame aku halang tapi aku xdapat halang.....uwekwekkwe cdey wey.......harap2 die xlupakan aku ..2ja yg aku harapkan dari die.... fahmi miz u soo much......maapkn fara...


soo sad dengan pmergian die ke JB.. 
sayang die sesangat .. :( :(  

0 comments:

Post a Comment